Ceynur Tanri Beni Duydu dinle

Ceynur - Tanrı Beni Duydu

Albümde 4 numaralı şarkı olan “Ceynur Tanrı Beni Duydu” şarkısı aslında çok dikkat çekmedi taki bu şarkı için veynurun yeni bir klip çekeceği ortaya çıkana kadar herşey sıradandı ama bu şarkıya klip çekilecegini öğrenen hayranları bu şarkıya apayrı bir önem vermeye başladılar. Eniştem bu kadını ilk keşfedenlerden bana deniki ceynur var dinledinmi yoo dedim dinlemedi mutlaka dinlemelisin dedi hemen internette arattık ve şarkıyı dinlemeye başladık ama ben bir iki gün önce zaten bu sektörün içinde oldugum için duymuştum ama o anda dinlerken daha çok hoşuma gitti şarkısı.

Yeni klibin Ceynur Tanrı Beni Duydu şarkısına çekilmeside ister istemez dikkatleri bu şarkının üstüne çekilmesinde neden oldu . Bu klibin çekimleri sanırım çok kısa bir süre sonra başlar ve klibi izledikçe bizde çok hoş vakitlert geçirebiliriz.

0 yorum:

Yorum Gönder