Ajda Pekkan Yan Şarkı Sözü

Ajda Pekkan Yan Şarki Sözü

Çok yoruldum yaşananlardan,
Yok, çok sıkıldım duyduklarımdan,
E, sen erişilmez, ulaşılmaz sanıyorsun kendini,
Beni kaybettiğini hala içine sindiremedin.

Ama bir şey unutma,
Ağır gelir bende bulduklarını
Bir başkasında aradığın zaman…

Yan, gece gündüz yan,
Milim milim yan,
İnim inim inle aşkımdan, haline yan.
Bensizliğine yan, sensizliğime yan,
Beni bu hale nasıl getirdiğine yan.
Gece gündüz yan,
Milim milim yan,
İnim inim inle aşkımdan, haline yan.
Bensizliğine yan, sensizliğime yan,
Beni bu hale nasıl getirdiğine yan.

Yan, gece gündüz yan,
Milim milim yan,
İnim inim inle aşkımdan, haline yan.
Bensizliğine yan, sensizliğime yan,
Beni bu hale nasıl getirdiğine yan.

Gözümden düşersin
Geri döndüğün zaman…

Yan, gece gündüz yan,
Milim milim yan,
İnim inim inle aşkımdan, haline yan.
Bensizliğine yan, sensizliğime yan,
Beni bu hale nasıl getirdiğine yan…

0 yorum:

Yorum Gönder