Ankaralı Turgut - Son Noktayı Ben Korum 2012 Son Albüm dinle



Ankaralı Turgut - Son Noktayı Ben Korum albümü ile müzik severlerle buluştu.

Ankara oyun havalarının sevilen ismi Ankaralı turgut‘un 2012 albümü dinlemeniz için sitemize eklenmiştir. Ankaralı Turgut 2012 Son Noktayı Ben Korum albümünü müzik kalite farkıyla sitemizden indirmeden online olarak dinleme imkanı bulacaksınız.

Şimdiden herkeze keyifli müzik dinlemeler...

Albümü Şarkı Listesi:

01. Ankaralı Turgut Son Noktayı Ben Korum
02. Ankaralı Turgut Sevdaya Düşeli
03. Ankaralı Turgut Sevdalılar Beni Anlar
04. Ankaralı Turgut Essah Mı Dedin Heri
05. Ankaralı Turgut Kötüler
06. Ankaralı Turgut Gel Yanıma Gel
07. Ankaralı Turgut Cemilem
08. Ankaralı Turgut Açıl Gel Ömrün Varı
09. Ankaralı Turgut Çiftetelli
10. Ankaralı Turgut Ahirim Sensin (U.H)
11. Ankaralı Turgut Neredesin Sen
12. Ankaralı Turgut Kendim Ettim Kendim Buldum

Ankaralı Turgut Ankaralı Turgut 2012 Ankaralı Turgut 2012 albüm dinle Ankaralı Turgut 2012 Albümü Ankaralı Turgut 2012 dinle Ankaralı Turgut 2012 Oyun havaları dinle Ankaralı Turgut 2012 Şarkıları dinle Ankaralı Turgut 2012 Yeni Albüm dinle Ankaralı Turgut Albümleri Dinle Ankaralı Turgut Dinle Ankaralı Turgut Son Albümü dinle Ankaralı Turgut Yeni Albümü Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder