Pinhani - Bana Hediye şarkı sözleri

Pinhani Bana Hediye şarkı sözü

yola çıktım dünyayı ölçmek için
ben önce kimler kimler
ölçmüş biçmiş herşeyi paylaşmış
beni yoldan geri çevirmek
kapının önüne sınır çizmiş
bizi bizden ayırmış

bana hediye denizdeki dalga
bana hediye
bana hediye önümdeki yolda
bana hediye
güçlü olan haklı çıkarmış
en iyisini yapımcı kaparmış
arada sırada yardım edermiş

yola çıktım dünyayı ölçmek için
ben önce kimler kimler
ölçmüş biçmiş herşeyi paylaşmış
beni yoldan geri çevirmek
kapının önüne sınır çizmiş
bizi bizden ayırmış

bana hediye denizdeki dalga
bana hediye
bana hediye önümdeki yolda
bana hediye
güçlü olan haklı çıkarmış
en iyisini yapımcı kaparmış
arada sırada yardım edermiş



Pinhani Bana Hediye, Pinhani Bana Hediye şarkı sözleri, Pinhani şarkı sözleri

0 yorum:

Yorum Gönder