Facebook Şifresi Değiştirme

Facebook Şifremi Değiştiremiyorum gibi bir çok haberle karşılaştık. Basit bir işlem olan şifre değiştirmeyi buradan sizlerle paylaşıyoruz.

Facebook şifremi nasıl değiştirebilirim? sorusunun yanıtını bu yazımızda bulabilirsiniz.

Facebook Şifrenizi Değiştirin : 
1. Adım : Facebook şifrenizi değiştirmek için önce kullanıcı adı ve şifrenizle facebook'a giriş yapın.
2. Adım : Facebook sayfanızın sağ üst köşesinde bulunan "Hesap" bölümüne girin.
3. Adım : Açılır menüde "Hesap Ayarları" nı tıklayın.
4. Adım : Açılan sayfada "Şifre" yazan yerin karşısında "Düzenle" linkine tıklayın.
5. Adım : Açılacak olan kutuda ;

Mevcut ( kullandığınız ve değiştirmek istediğiniz şifre )
Yeni ( Bundan sonra kullanmak istediğiniz YENİ şifrenizi yazın )
Yeni şifreyi tekrar yaz ( YENİ şifrenizi bir daha yazın )

6. Adım : "Değişiklikleri Kaydet" yazısı olan Mavi kutuyu tıklayın.

Bu kadar hayırlı olsun yeni şifreniz. Eskisiyle girmeyin :)

0 yorum:

Yorum Gönder